Tietosuojavastaavan määräaikainen tehtävä

TIETOSUOJAVASTAAVA

Työnantajan kuvaus

Pohjoisen Keski-Suomen Verkkopalvelut Oy on pohjoisen Keski-Suomen kuntien (Kannonkoski, Karstula, Kinnula, Kivijärvi, Kyyjärvi, Pihtipudas, Saarijärvi ja Viitasaari) 100 % omistama osakeyhtiö. Yritys omistaa omistajakuntiensa välisen valokuituverkon sekä ylläpitää omistajakuntiensa välistä valokuidulla toteutettua runkoverkkoa ja siihen liitettyjä omistajakuntien omistamia taajamaverkkoja. Lisäksi yrityksellä on oma konesali. Tämän lisäksi yrityksellä on seudullisia sopimuksia kuntien käyttämistä ICT-palveluista.

Yrityksellä on tällä hetkellä yksi työntekijä.

Työn kuvaus

Haemme tietosuojavastaavaa varmistamaan organisaatiomme sekä sen omistajakuntien tietosuoja-asiat ensi vuonna voimaan astuvan EU:n tietosuoja-asetuksen mukaiselle tasolle. Tehtävä on määräaikainen kaksi vuotta kestävä projekti.

Tietosuojavastaavan tehtäviin kuuluu työnantajansa sekä sen määritettyjen omistajakuntien EU:n tietosuoja-asetuksen vaatimia tehtäviä.

Tietosuojavastaava

- toimii kuntien ja PKSV Oy:n tietosuojatyön asiantuntijana ja koordinoijana - seuraa yhdessä kuntatoimijoiden kanssa EU:n tietosuoja-asetuksen noudattamista - antaa pyydettäessä neuvoja vaikutustenarvioinnista - kouluttaa kuntien, kuntien konserniyhtiöiden ja PKSV Oy:n henkilökuntaa EU:n tietosuoja-asetuksen vaatimuksista - tuottaa erikseen projektin aikana sovittavia tietosuojaan ja tietoturvaan liittyviä dokumentteja - toimii valvontaviranomaisten yhteyshenkilönä  - tekee EU:n tietosuoja-asetuksen mukaisia henkilötietojen käsittelyyn liittyviä liitteitä olemassa oleviin ja tuleviin sopimuksiin - tekee tietotilinpäätösmallin projektin osallistujille sekä auttaa tarvittaessa osallistujia tietotilinpäätöksen tekemisessä

Projektissa pyritään tekemään seudullista yhteistyötä dokumentoinnissa mahdollisuuksien mukaan.

Tehtävän täytössä noudatamme neljän (4) kuukauden koeaikaa. Valitun on toimitettava ennen työsuhteen vastaanottamista hyväksyttävä lääkärintodistus terveydentilastaan.

Kelpoisuusvaatimus:

Soveltuva korkeakoulututkinto.

Luemme eduksi julkisen hallinnon prosessien, hallintomenettelyn ja päätöksenteon tuntemuksen.

Tehtävässä edellytetään kokemusta vastaavista tehtävistä, EU:n tietosuoja-asetuksen tuntemista, hyvää suullista ja kirjallista ilmaisutaitoa, kykyä itsenäiseen työskentelyyn sekä ICT-ympäristöjen tuntemusta.

Lisätiedot:

Pohjoisen Keski-Suomen Verkkopalvelut Oy PL 13 (Sivulantie 11) 43101  SAARIJÄRVI Puh. 044 459 8615 Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

Lisätietoja tehtävästä antaa yrityksen toimitusjohtaja 16.11.2017 kello 12.00 - 13.30 ja 23.11.2017 kello 12.00-13.30.

Tuula Hakkarainen, toimitusjohtaja  Puh. 044 459 8615

Haastattelut pidetään Saarijärvellä 7.12.207

Hakeminen

Jätä hakemuksesi, palkkatoiveesi ja CV:si 29.11.2017 kello 15.00 mennessä sähköpostilla osooitteeseen Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. sekä kopiona osoitteeseen Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. .