KUULUTUS /Kivijärven kunnan Penttilän yhteismetsän ranta-asemakaavan osittaisen kumoamisen ehdotusaineistojen nähtäville asettaminen

KUULUTUS

Ilmoitamme Kivijärven kunnan Penttilän yhteismetsän ranta-asemakaavan osittaisen kumoamisen ehdotusaineistojen nähtäville asettamisesta MRL 65 §:n ja MRA 27 §:n mukaisesti ehdotusvaiheen kuulemista varten.

Penttilän yhteismetsän ranta-asemakaavan osittainen kumoaminen koskee Heitjärven Katajaniemen alueelle sijoittuvan loma-asuntojen korttelialueen (RA) tonttia numero 1 (Katajaranta 265-403-13-70).

Kaavaehdotuson nähtävillä Kivijärven kunnanvirastolla 22.3.2018 – 23.4.2018. Aineistoon voi tutustua myös kunnan internet-sivuilla osoitteessa www.kivijarvi.fi sekä kaavaprojektissa konsulttina toimivan FCG Suunnittelu ja tekniikka Oy:n projektisivuilla osoitteessa; https://projektit.fcg.fi/projektit/kivijarvi_rak_kumoaminen/

Osallisilla ja muilla kunnan asukkailla on mahdollisuus nähtävilläoloaikana esittää mielipiteensä kaavaehdotuksesta. Tekniselle lautakunnalle osoitetut kirjalliset muistutukset kaavaehdotuksesta tulee jättää nähtävilläoloajan kuluessa 23.4.2018 mennessä, osoitteeseen: Kivijärven kunta, Virastotie 5 A, 43800 Kivijärvi tai sähköpostitse Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

Lisätietoja hankkeesta antavat seuraavat yhteyshenkilöt:

Aluearkkitehtipalvelut :  Kaavoitusarkkitehti Ulla-Maija Humppi, p. 044 459 8405, Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

TEKNINEN LAUTAKUNTA